Boeken

Onderstaande boeken kun je bij ons kopen. Heb je interesse? Neem dan even contact met ons op.

Boeken

Piepmuis op bezoek bij Anna de koe

Beschrijving

Anna de koe is drachtig en Piepmuis gaat bij haar op bezoek. Zou het kalfje al geboren zijn? Als Piepmuis bij Anna aankomt is zij heel verdrietig. Haar kalfje is weg. Piepmuis doet er alles aan om Anna weer blij te maken. Hoe loopt het af met Anna de koe en haar kalfje Herman? En hoe kan jij helpen?

Boek specificaties

• Hardcover
  • 40 full colour geïllustreerde pagina’s
  • Afmeting: 24,5 x 24,5 x 0,9 centimeter
  • Milieuvriendelijk geproduceerd; waterloos offset met de schoonste bio-inkten ter wereld op 100% gerecycled papier.

ISBN: 978-90-829208-0-2

Bedacht en geschreven door Tiara Portier
met illustraties van Niki Mens

Fotografie: Roxanne Letterie

Meer informatie: https://deavonturenvanpiepmuis.nl/product/anna-de-koe/

Prijs: €19,95

Kunst in en om de Oosterhoeve

Bij onze vrijwilligers is veel talent aanwezig op veel verschillende manieren. Zo zijn er mensen die fotograferen, schilderen, we hebben dichters en een enkeling schrijft een eigen ervaring in proza.

Een bloemlezing hiervan is gebundeld.

U kunt dit boekje kopen voor € 5,00.

In 10 stappen een vrij en gelukkig kind

Omschrijving

Oefen speels je vertrouwen en leef vanuit flow met je gezin

Kies jij als bewuste ouder om het geluk van je kind op de eerste plaats te zetten? Heb jij het verlangen om je kind te begeleiden in vertrouwen vanuit je hart? Ervaar je ondanks deze wens dat je in sommige situaties moeilijk in contact blijft vanuit flow? Lees dan dit boek.

Zoë en Jesse herinneren jou als ouder aan de wijsheid van je eigen kind. Vooral bij kinderen van nu is het belangrijk diep vertrouwen te hebben dat alles al in hen aanwezig is. Dit boek gaat over de generatie na de nieuwetijdskinderen. Deze ‘Bliss-kinderen’ maken met hun hoge vibratie de weg van liefdesenergie voor ons vrij. Hiermee maken ze meer mensen blij, zodat die meer accepteren wat er in het leven naar hen toekomt; met andere woorden: Bliss! Hoe begeleid jij je kind hierbij?

Met het unieke ‘levensbloemconcept’ reis je via levenswijsheden, spiritualiteit en bewustwording naar het versterken van jouw basisvertrouwen. De vele praktische tools in dit boek ondersteunen je om via de bron van tekort-trillingen naar overvloed te schakelen. Door dit met hartsverbinding in de praktijk te brengen, ontstaat er als vanzelf (nog meer) flow in jullie leven.

Prijs: €17,50

Met hulp van een liefdesgodin.

Beschrijving

Gedichten en overzicht van geëxposeerde schilderijen (maart 2020). Brochure 36 blz.

Prijs: € 5,00

Speel met het licht.

Beschrijving

Vijf bundels gedichten en schilderijen (maart 2021). Gebonden 61 blz.

Meer informatie:

emieldillo@hotmail.com