Ons kalfje Beppie

8 december 2021

Ons kalfje Beppie

Ons kalfje Beppie hebben wij gekregen op dierendag, ze was toen 5 weken oud. Ze had klem gezeten in de baarmoeder en daarom 2 kromme pootjes. We hebben haar pootjes iedere dag elk uur in de juiste stand geboden en de linker bleef na 2 weken goed staan. De rechter wil maar niet lukken. Ze heeft afgelopen week de dierenfysio op bezoek gehad , die heeft haar getaped. Dat kostte 80 euro. De fysio komt dinsdag terug voor nogmaals dezelfde behandeling. Er moet echter ook een röntgen gemaakt worden en er worden ook nog aanvullende behandelingen geadviseerd, kosten zullen zonder operatie nog 600 euro zijn, en als daar een operatie bij moet komen kost het totaal minstens 1000 euro.
Wie wil ons helpen dit te kunnen betalen? Het zou geweldig zijn als u zou willen sponsoren op nummer NL 17 INGB 0005 7130 14 t.a.v. stichting Oosterhoeve onder vermelding van ” BEPPIE”. Alvast ontzettend veel dank!

We hebben inmiddels al € 410 gesponsord gekregen. Hartelijk dank!

20 december : Het gaat steeds beter met onze Beppie. Ze loopt nu aan het halster, ongeveer 20 meter. Nog niet echt van harte, maar haar pootjes worden steeds sterker!